Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Besök på jobbet

Av sandra - 19 april 2012 17:58

Idag har vi varit och besökt Helmia. Efter att ha kastat sig på ca 30 personer kan man nog säga att han är social... De sista märkte man också att en tur på kundtjänst, butik och verkstad är jobbigt.. Han va riktigt trött på slutet..


Jag borde verkligen ta lite nya bilder och kanske ta mig i kragen och lägga upp dem här, de återstår väl att se när de kommer..   

 
 
Christina

Christina

22 april 2012 20:39

Social och miljöträning gillas! Fler bilder också! Å snart borde vi ses IRL igen! Puss på Airo.

http://www.busligan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 23 februari 2015 18:11

Jag har provat de flesta av de vanligaste hundsporterna i Sverige. Många är fantastiskt roliga, men det finns en som slår de andra med hästlängder. BRUKSSÖK!       Ja det tar lång tid...... Ja man kan få ligga nergrävd i en grop.... Ja ...

Av sandra - 3 januari 2015 11:58

Om jag googlar på mitt namn får jag upp kontaktuppgifter, länk till sbk tävling och andra hundsidor. Inget konstigt i det. Om jag däremot klickar mig fram till sida två dyker det plötsligt upp resultat från friidrottstävlingar..   Det var där min...

Av sandra - 7 mars 2014 11:12

I Onsdags var vi iväg med några från klubben och spårade. Airo och jag har ju haft lite problem med dedär att få koncentrationen på spåret och verkligen spåra. I onsdags la Anna ett spår åt mig i ett dike, sedan följde hon med mig och gick det. Vi pr...

Av sandra - 23 maj 2013 13:11

På kristi himmelfärdsdagen var de då dags att prova vingarna på en Officiell utställning. Vi begav oss tillsammans med Helena och Aussien Thulo till Nora. Och som de gick sedan, Airo var ensam i sin klass. Juniorklassen, det fanns däremot 2 hanar til...

Av sandra - 31 mars 2013 17:07

Detta får du räkna med:   Aldrig ha ett par rena byxor på dig. (tro heller inte att din tröja är ren, den blir snabbt full av slem) Oavsett vilken tid du går upp har du en Kelpie som är lika pigg som du är trött. Oavsett var ni går kommer det...

Skapa flashcards