Alla inlägg den 28 december 2012

Av sandra - 28 december 2012 19:19

Så var det då dags att sätta lite mål inför 2013. Det blir ett tufft år som jag gärna vill få till många debuter... Frågan är ju om alla verkligen blir av. Såhär ser iaf mina mål för 2013 ut för Airo:


  • MH
  • Röntgen
  • Debut i LK1
  • Debut i officiella utställningsringen
  • Ev ett LP1
  • Debut i Agility?
  • Debut i Appellen?

Det är mycket som ska göras. Först på schemat står MH och Röntgen i Mars därefter är det tänkt att vi ska debutera i Lydnaden (Ev Kils officiella tävling i Maj?) vi kanske även hinner med ett LP1 vem vet, i utställningsringen blir det nog en off debut fram mot sommaren någon gången och agilityn vet jag inte när jag ska hinna med, förmodligen blir det ingen debut officiellt utan bara inofficiella tävlingar, jag tror inte att vi hinner få någon fason på det innan årets slut. Konstigt jag som la ner nästan all hundträning tidigare på agilityn har knappt tränat något alls med Airo. Appellen är en liten sådandär outsider, det beror helt på hur både sök och spårträning blir fram i vår, förmodligen är detta ett mål för 2014 egentligen mer logiskt.


Imorn rivstartar vi detta nya året lite i förväg genom att åka iväg och träna med Christina, Gun och Jessica.


Gott Nytt År!


Ovido - Quiz & Flashcards